Учасникам фонду

Якщо Вам необхідна будь-яка інформація щодо функціонування системи недержавного пенсійного забезпечення або діяльності ВПФ «Фармацевтичний», Ви можете звернутись (особисто або зателефонувати) до Адміністратора фонду – ТОВ «КУА «Гарантія-Інвест», та отримати безкоштовну консультацію з вищенаведених питань:

ТОВ «КУА «Гарантія-Інвест»
м. Київ, вул. В’ячеслава Липинського, буд.12, оф. 4
телефон:(044) 235-63-34, 234-05-08
факс: (044) 234-05-10

По закінченню кожного року Адміністратор ВПФ «Фармацевтичний» – ТОВ «КУА «Гарантія-Інвест» безоплатно надає Вам виписку з Вашого індивідуального пенсійного рахунку, в якій відображається вся інформація, що стосується руху коштів по індивідуальному пенсійному рахунку – а саме: сума пенсійних внесків, пенсійних виплат, інвестиційного прибутку та збитку, а також інші операції по Вашому індивідуальному пенсійному рахунку. Таку виписку Ви можете отримати в офісі Адміністратора фонду у термін до 28-го лютого кожного року. В разі, якщо Ви не отримали виписку у зазначений термін, Адміністратор фонду надішле Вам виписку поштою у термін до 1-го квітня кожного року за адресою, яку Ви вказали як фактичне місце проживання під час отримання Вашого екземпляру пенсійного контракту.

Якщо Ви вже отримуєте пенсійні виплати, додатково до виписки Адміністратор фонду надасть Вам інформацію про загальний обсяг і розмір щомісячних виплат та залишку на індивідуальному пенсійному рахунку.

Крім того, Ви можете в будь-який час отримати виписку з Вашого індивідуального пенсійного рахунку за плату в розмірі 5 гривень. Для отримання виписки Вам необхідно оплатити 5 гривень за наступними реквізитами:

Одержувач платежу:
ТОВ «КУА «Гарантія-Інвест», Код ЄДРПОУ 33238312
п/р 265052569 в АТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805
Призначення платежу: за одержання виписки з пенсійного рахунку (Прізвище, ім’я, по-батькові) без ПДВ.

Завітайте з документом, що підтверджує внесення плати, до офісу Адміністратора, і в той же день Адміністратор фонду надасть Вам виписку за будь-який період по Вашому бажанню.

У разі, якщо виписка з індивідуального пенсійного рахунку або інша інформація необхідна Вам для укладення договору страхування довічної пенсії або договору про виплату пенсії на визначений строк, Адміністратор фонду надасть Вам таку виписку безоплатно.

Ви маєте право на отримання будь-якої додаткової інформації щодо Вашого пенсійного рахунку. Процедура отримання такої інформації аналогічна з процедурою отримання платних виписок, при цьому в призначенні платежу слід вказати: «за одержання інформації з пенсійного рахунку (Прізвище, ім’я, по-батькові)».

Увага! Якщо у Вас змінюються дані, які містяться в системі персоніфікованого обліку (Прізвище, паспортні дані, фактичне місце проживання, телефон тощо), прохання у триденний термін з дати настання змін завітати до офісу Адміністратора та повідомити про такі зміни. Це допоможе Вам запобігти ускладненням при майбутньому отриманні пенсії.

Також Адміністратор фонду щорічно буде оприлюднювати інформацію в порядку та строки, визначені законодавством. Крім того, інформація, що підлягає оприлюдненню, розміщується на нашому сайті в розділі «Річна звітність фонду».

Оприлюднюватись буде наступна інформація:

  • інформаційний проспект недержавного пенсійного фонду;
  • відомості про об’єкти інвестування активів пенсійного фонду та зміни чистої вартості активів і чистої вартості одиниці пенсійних активів;
  • інформація про фінансовий стан пенсійного фонду;
  • висновок аудитора (аудиторської фірми) за результатами аудиторської перевірки пенсійного фонду.

Як отримати пенсію?

1. Виплата пенсії на визначений строк:

У разі, якщо Ваш вік входить у пенсійний вік для недержавного пенсійного забезпечення – починається з 50 років, Ви маєте право на отримання недержавної пенсії з ВПФ «Фармацевтичний».

Для отримання пенсії  необхідно подати Адміністратору фонду заяву про визначення пенсійного віку. Така заява має бути написана в будь-який час, але не пізніше, ніж за два місяці до дати настання пенсійного віку, який Ви самостійно обираєте.

На дату настання пенсійного віку, обраного Вами, Адміністратор фонду здійснює підрахунок коштів на Вашому індивідуальному пенсійному рахунку, після чого з Вами укладають договір про виплату пенсії на визначений строк. У договорі Ви самостійно  визначаєте термін (він не може бути менше 10-ти років)  протягом якого терміну Ви бажаєте отримувати пенсію. Недержавна пенсія буде виплачуватись на Ваш банківський рахунок.

Звертаємо Вашу увагу, що на залишок коштів на пенсійному рахунку кожний робочий день буде розподілятись інвестиційний дохід, внаслідок чого з кожним місяцем сума Вашої недержавної пенсії зростатиме.

Оподаткування виплат за договором про виплату пенсії на визначений строк

при здійсненні щомісячних виплат застосовується 10,8% ставка податку на доходи фізичних осіб.

Якщо сума належних учаснику фонду пенсійних коштів на дату настання пенсійного віку учасника не досягає суми, достатньої для забезпечення протягом 10 років щомісячної виплати у розмірі 50% офіційно затвердженого прожиткового мінімуму, визначеного законом для непрацездатних громадян (станом на 01.05.2017 р. = 1 312 грн. х 0.5 х 12 х 10 = 78 720,00 грн.)

Адміністратор фонду може за Вашим бажанням виплатити таку суму одноразово. У даному випадку оподаткування виплат буде здійснюватись із застосуванням ставок податку для одноразових пенсійних виплат.

2. Одноразову пенсійну виплату всієї суми накопичень можна отримати у разі настання наступних непередбачуваних обставин:  

  • медично підтвердженого критичного стану здоров’я (онкозахворювання, інсульт тощо)
  • наявності або настання інвалідності учасника Фонду;
  • виїзду учасника Фонду на постійне проживання за межі України;
  • смерті учасника Фонду.

Учасник (а у разі смерті учасника – його спадкоємці) надає Адміністратору документи, що підтверджують право учасника (спадкоємці учасника) на отримання одноразової пенсійної виплати та пише заяву про отримання одноразової пенсійної  виплати. До заяви слід додати документи, що підтверджують право учасника (спадкоємців учасника) на отримання одноразової виплати. Адміністратор фонду здійснює одноразову  виплату протягом п’яти робочих днів з дня отримання заяви.

Оподаткування одноразових пенсійних виплат

При здійсненні одноразової пенсійної виплати застосовується ставка податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18,0% та військовий збір 1,5%.

3. Оподаткування виплат у разі отримання  накопичень спадкоємцями

У випадку, якщо спадкоємцями коштів (що зберігаються на пенсійному рахунку померлого учасника):

1. є членами сім’ї спадкодавця першого ступеня споріднення  – суми оподатковуються податком за нульовою ставкою;

2. не є членами  сім’ї спадкодавця першого ступеня  споріднення, то такі суми оподатковуються заставкою 5,0%;

3. є  нерезиденти України – то за ставкою 18,0%.

Питання?

Якщо у Вас є питання, заповніть форму, що наведена нижче.

Please leave this field empty.